9 березня 2023 року, відповідно до Плану роботи НМЦ ПТО у Чернівецькій області на 2023 рік, щодо вивчення педагогічного досвіду педагогічних працівників закладів П(ПТ)О області, що атестуються у 2023 році; на виконання п. 2.2 наказу ДОН ЧОВА «Про проведення атестації педагогічних працівників у 2022/2023 навчальному році» від 15.09.2021 №192, методистами НМЦ ПТО у Чернівецькій області було відвідано мій відкритий урок з англійської мови та здійснено методичний супровід уроку і надано рекомендації до структури проведення уроку.
7
лютого 2023н.р. був проведений у групі №18 ознайомчий, виховний захід на тему
"Без бар'єрів"
Ознайомилися
із вступним словом ініціаторки Олени Зеленської, з важливістю даної
теми
Під
час цього заходу учні ознайомилися з визначенням безбар’єрності. Учнями було переглянуто
довідник безбар’єрності ,
закріпили знання , як правильно звертатися до особистостей з різними
особливостями , адже мова , якою ми спілкуємося, формує наше суспільство.
Також
із здобувачами освіти переглянули освітній серіал "Безбар’єрна
грамотність"(серія 1), після чого було обговорення.
По
завершенні виховного заходу разом з учнями пройшли тестування "Без
барєрів" на сайті bf.in.ua
22 грудня 2022 року Відповідно до плану роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Чернівецькій області взяла участь в онлайн-режимі засіданні обласного методичного об’єднання викладачів іноземних мов тему «Особливості викладання іноземної мови за професійним спрямуванням». Презентувала досвід роботи із соцмережею Instagram та застосунками Online Test Pad та власний блог.
понеділок, 28 листопада 2022 р.
Звіт
про проведення
предметного тижня з англійської мови
Із
метою популяризації вивчення англійської мови, розширення і поглиблення
лінгвістичних знань, розвитку комунікативних умінь і навичок, естетичного
виховання, духовного багатства здобувачів освіти, у період з 21 по 25 листопада
2022 року у Чернівецькому вищому училищі радіоелектроніки був проведений тиждень
англійської мови.
В
рамках тижня було проведено багато різноманітних заходів, які удосконалювали
знання, уміння та навички, отримані на уроках англійської мови, розширювали
світогляд та ерудицію студентів, розвивали їх творчі здібності, самостійність,
естетичні смаки, виховували любов й шанування людей свого рідного краю і
країни, мова якої вивчається, а також формували вміння концентрувати увагу,
логічно викладати думки, заохочувати здобувачів освітидо роботи над собою, виховувати інтерес до
вивчення англійської мови.
Протягом
тижня були проведені такі заходи:
У
понеділок, 21 листопада, відбулася Інтерактивна
гра – тренажер на платформі Learningapps “English grammar-easily and seriously”, на якій учні І, ІІ та ІІІ курсів практикували та
покращували знання з граматичних тем Indefinite, Continuousта Perfecttenses.
22
листопада здобувачі освіти, які на змішаному навчанні оформлювалистнівки на тему «StandwithUkraine», якими прикрасили кабінет іноземної
мови. Головною метою- збагатити знання учнів про рідний край –
Україну, сприяти розвитку здібностей учнів, бажання вивчати власну культуру,
спадщину рідного краю, виховувати почуття патріотизму.
23 листопада у
групі №10 І курсу відбувся відкритий урок англійської мови. Тема уроку
«PresentSimple – negative/interrogativesentences. East or West Home is Best». Метауроку - навчитиправилампобудовипитань/запереченьв Present Simple; розвиватилогічнемислення, увагу; виховуватиінтересдопредметузадопомогоюцікавоговикладенняграматики; збагатитизнанняучнівполексичнійтемі; навчитиучнівпрацюватиупарі.
Було запропоновано
учням написати свої асоціації, які в них виникають, коли чують про рідну
країну. Всі активно включились в роботу та заповнили стікерами з власними
асоціаціями соняшник.
Учні на уроці
розвивали свої індивідуальні комунікативні навички; вдосконалювати навички
слухання; практикували граматичні навички та досягали мети уроку розповідаючи
про Батьківщину - Україну.
Міжпредметні зв'язки з
українською мовою та історією України дали можливість поповнити і поглибити
знання про Батьківщину, розвивати мовну і соціокультурні компетентності,
формувати культуру взаємовідносин між людьми, повагу до традицій і звичаїв
українського народу, виховувати почуття патріотизму.
24
листопада учні, які навчаються у змішаному форматі взяли участь у конкурсі читання
віршів під гаслом «OurgeneticcodeisUkraine. Здобувачі освіти
слухали та розповідали англійською мовою уривки віршів В.М. Сосюри, “LoveUkraine”, Л.В. Костенко “Thewings”, Т.Г.
Шевченка “MyTestament”. Також було
представлено до перегляду відеоролик про Україну та її визначні місця
https://www.youtube.com/watch?v=ZYDJAf-qJjw.
Метою відповідного заходу була поглибити знання про українських
письменників, формувати почуття незалежності українського народу.
25листопада на засіданні м/к було підбитопідсумки з проведення тижня англійської мови. Мета була досягнена, адже здобувачі освіти отримали естетичне задоволення,
поглибили знання з англійської мови та спробували свої сили в різноманітних
конкурсах.
Цього року
конкурс відбудеться в ОНЛАЙН-форматі.
Конкурс буде проведено на автентичній платформі Центру творчих ініціатив “Clever”.
Цього року змінюється система відзнак для переможців та учасників – ми переходимо
на сертифікати в електронному форматі й авторські електронні розробки навчальних
і розважальних матеріалів.
Конкурс відбудеться у вівторок, 15 листопада 2022 року.
Для участі необхідно до 07 листопада 2022 року заповнити заявку на сайті
та вчасно зробити організаційний внесок учасників.
Сума оргвнеску одного учасника складає 35,00 гривень; Кількість учасників
від закладу освіти – необмежена. Інструкція з проведення
конкурсу “Гринвіч-2022” знаходиться на сайті uclever.com.ua.
Оргкомітет надає унікальну можливість учителям ознайомитися з новим
електронним форматом і завданнями конкурсу. Для цього необхідно перейти
за посиланням і дотримуватися інструкцій.
Інформація про всі зміни щодо проведення конкурсу буде розміщуватися на сайті
та на офіційній сторінці Facebook.
Зараз відбувається агресивна війна Росії проти України. За всіх жахів війни й слабкої передбачуваності майбутнього ходу подій нам вже сьогодні слід думати про те, як ми будемо відбудовувати країну після закінчення війни. А в цей час країна потребуватиме висококваліфікованих робітничих кадрів. Пропонуємо обирати професійний шлях з урахуванням реальних можливостей подальшого працевлаштування. До того ж початок трудової біографії в якості робітника дає чудову можливість побачити професію ніби „зсередини” та стає надійним стартом для побудови майбутньої кар’єри.
Багато успішних молодих людей починали свій професійний шлях з навчання в професійному (професійно-технічному) закладі освіти, що стало для них пропуском у майбутнє, початком тривалої та успішної професійної кар’єри. Перевагами професійної освіти можна назвати доступність та досить короткий термін підготовки.
Сьогодні професійно-технічна освіта модернізується, впроваджується вивчення нових професій, створюються всі умови для успішного опанування обраного фаху. Останнім часом все більшим попитом користуються такі професії, як електромеханік, автослюсар, спеціальності, пов’язані з обробкою металів та машинобудуванням. Відсоток працевлаштованих випускників за цими професіями дуже високий. Розширенню сфери можливого працевлаштування випускників, підвищенню їх майстерності, мобільності, а отже, конкурентоспроможності на ринку праці сприяє те, що під час навчання за інтегрованими професіями можна здобути декілька професій.
Стати успішною особистістю, досягти певних життєвих та професійних висот можна завдяки своїй наполегливості, працелюбності, таланту та правильно обраному напрямку діяльності.
МЕТА: згадати
історію аварії на Чорнобильській атомній електростанції, поглибити знання
учнів про неї, зберігати історичну пам’ять учнів, виховувати особисту стурбованість
кожного за все, що відбувається навколо, вчити сприймати чужу біду, чужий біль
як свої власні; виховувати почуття гордості за український народ.
ОБЛАДНАННЯ: презентація, відеоуривок "Чорнобильська катастрофа: історія про трагедію, яка назавжди закарбувалася в пам’яті, Одна історія"
Хід години спілкування
Вчитель: Нині ми маємо
згадати і вшанувати ліквідаторів аварії на ЧАЕС, людей, які ціною свого здоров’я
і життя врятували від ядерного лиха не лише Україну, а й увесь світ. Адже
наслідкиаварії могли б бути набагато страшнішими,
якби не їх самопожертва та героїзм.Наша
пам’ять і пам’ять багатьох наступних поколінь знову і знову буде повертатися дотрагічних квітневих днів 1986 року. Тридцятиріччя чорнобильської катастрофи
має дати поштовх для активізації
роботи з вирішення багатьох проблем, які завдала українськомусуспільству Чорнобильська трагедія.
Учень: 14 грудня в
Україні відзначається День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС. Як зазначено в Указі
Президента України «Про День вшанування учасників ліквідації наслідків
аварії на Чорнобильській АЕС» від 10 листопада 2006 р. № 945/2006 «…з метою
гідного відзначення мужності, самовідданості і високого професіоналізму
учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та на підтримку
ініціативи громадських організацій і Міністерства праці та соціальної політики
України…».
Вчитель:
у багатьох можуть виникнути сумніви, навіщо потрібно це свято, якщо є 26
квітня - Міжнародний день пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф, і чому
саме 14 грудня вибрано для вшановування учасників ліквідації.
Справа в тому, що 30 листопада 1986 р.
було закінчено будівництво саркофага над зруйнованим четвертим енергоблоком
Чорнобильської АЕС, а 14 грудня в газеті «Правда» надруковано повідомлення про
те, що держкомісією був прийнятий в експлуатацію комплекс захисних споруд.
Ті, хто вважають 14 грудня своїм
святом, вже давно називають цей день Днем ліквідатора. Ще в 1986 р. учасники
ліквідації зібралися разом, щоб відзначити свою першу перемогу. У 1994 р.
громадські організації чорнобильців України звернулися з листом до керівників
держави, у якому запропонували заснувати в календарі день учасників ліквідації
чорнобильської катастрофи. Тоді офіційне рішення не було прийнято, але
ліквідатори самостійно почали відзначати цю дату. Святкування було офіційно
дозволено, від різних силових структур виділялася почесна варта, покладалися
вінки від керівників держави, іноземних посольств і громадських організацій,
але було відсутнє визнання цього дня на державному рівні.
Додання державного статусу Дню
ліквідатора ще раз нагадує суспільству про проблеми ліквідаторів-чорнобильців,
найважливіша з яких - недостатній для нормального життя розмір пенсії.
Безпосередньо з цією проблемою пов’язана і інша - проблема статусу ліквідаторів
аварії на ЧАЕС. Тільки перші 5 тисяч з тих, хто ліквідовував аварію, офіційно
стали називатися ліквідаторами, отримавши відповідні посвідчення, а з 1992 р.
всім іншим видавали «корочки» постраждалих від чорнобильської катастрофи
Незважаючи на всі труднощі і проблеми,
самі ліквідатори називають 14 грудня святом. У ліквідації катастрофи на ЧАЕС
брали участь більше 650000 людей з усього Радянського Союзу, з яких більше
половини представляли тодішню УРСР. Можливо, Україна стане автором доброго
почину, і День ліквідатора з’явиться в Росії, Білорусі та інших країнах.
Давайте пригадаємо, як це було…